Cynthia Beijdorff

Tel: 06-105 795 44
Email: cynthia@cynthiabeijdorff.nl

praktisch

Eerste gesprek
Tijdens het intakegesprek stellen we samen je doelen vast en maken we een plan van aanpak. We spreken we af hoeveel sessies er nodig zijn om je doel te bereiken. Gemiddeld zijn dat er 5-7 voor coaching (preventief doel) en 7-15 voor een traject counseling en/of hypnotherapie.(curatief doel) Je krijgt inzicht en zet je eerste stap op weg! Na de intake beslis je of je verder gaat met een traject. 

Investering
In de meeste gevallen is een werkgever bereid in jou als werknemer te investeren. Ook als zelfstandig ondernemer is het mogelijk de kosten voor een coachingstraject als aftrekpost ontwikkelkosten op te nemen in de belastingaangifte. Informeer over jouw persoonlijke situatie bij je werkgever, de belastingdienst of je belastingadvisieur.

Vergoeding zorgverzekeraar
Counseling en hypnotherapie valt onder complementaire zorg en wordt door een groot aantal zorgverzekeraars gedeeltelijk vergoed vanuit de aanvullende verzekering. De praktijk is aangesloten bij de NFG (Nederlandse Federatie Gezondheidszorg) kwalificatie code: 24504 (overige psychosociale therapie) en de RBCZ.

Tarief
Omdat er veel verschillen zijn in mogelijk wel/niet vergoeding door werkgever en wel/niet BTW help ik je graag persoonlijk welk tarief en vergoeding voor jou het meest gunstig is. Je kunt hierover contact met me opnemen via het contactformulier of mij bellen of appen.

Minder draagkrachtigen kunnen in aanmerking komen voor een aangepast tarief.

Voor bedrijven: ik maak graag offerte voor een maatwerk traject.

Beroepscode
Ik houd mij aan de ethische beroepscode van mijn beroepsgroep. Omdat ik waarde hecht aan helderheid en integriteit, ontvang je meteen bij het maken van een afpraak voor intake de voorwaarden en de gedragscode.

Klachtenregeling
Het is heel vervelend als je het gevoel hebt dat je verkeerd wordt begeleid of er dingen spelen die je niet fijn vindt. Je mag dit altijd met mij bespreken, zodat we samen kunnen kijken wat jij nodig hebt. We streven samen naar een oplossing en indien dan nog nodig kan de vertrouwenspersoon van de NFG te hulp gevraagd worden. Komen we er samen niet uit, dan kun je een klacht indienen, zie: https://de-nfg.nl/niet-tevreden-over-je-hulpverlener.html 


Maak direct een afspraak in de digitale agenda https://cynthiabeijdorff.mijndiad.nl/afspraak-maken